З часу релізу Destiny 2 минуло вже більше двох років. Змінилася платформа, спосіб розповсюдження та багато чого іншого. І от, після виходу Destiny 2: Shadowkeep ми все ж відважилися повернутись в зруйновану усіма бідами всесвіту Сонячну систему. І 90 годин потому я можу сміливо сказати, що це було правильне рішення!
Возрадуйтеся! Оскільки разом з приходом до крамнички дядька Ґейба Destiny 2 ще й скинула цінник до нульового значення. Майже. Річ у тім, що безкоштовна версія з підзаголовком New Light не містить контенту з останніх двох доповнень. Так, погуляти по локаціях з Forsaken i Shadowkeep ви можете, брати участь у “пабліках” та виконувати доручення — також, але страйки, рейди, квести і тим паче кампанії залишаться для вас недоступні. Втім, навіть основного контенту (нагадуємо, крім оригінальної кампанії, безкоштовна версія містить також Curse of Osiris та Warmind) з головою вистачить на добрих кілька сотень годин веселих перестрілок та приємного часопроведення з друзями.
Втім, нас передусім цікавить Shadowkeep, і тут слід почати зі сумного. Після Forsaken, котрий можна сміливо назвати найкращим сюжетним доповненням до Destiny взагалі, Shadowkeep робить декілька кроків назад. В плані історії тут знову журба — після всього нагнітання атмосфери та спроб заінтригувати він скочується в банальний пролог, який можна було би подати у вигляді короткого ролика чи вступної місії до якщо не повноцінної третьої частини, то до значно жирнішого доповнення.
До всього, навіть не можна бути певними, що цей пролог отримає логічне продовження — за час свого свого існування Destiny вже купу разів готувала, обіцяла, натяка ла нам на щось цікаве і грандіозне, а потім вжух! — і повністю про це забувала. Тому якщо третя частина не почнеться зі вторгнення пітьми і знову буде годувати нас тією ж кашею, що й Destiny 2 то це буде абсолютне фіаско, якого серія вже не витримає.
В ігроладному плані наповнення кампанії теж засмучує — між основними завданнями вас знову змушують виконувати пабліки, гра по другому колу пускає вже бачених босів з попередніх доповнень, і до всього, комусь у Bungie здалося, що місії та танках — це ой вей яка цікава штука. Рятують Destiny 2: Shadowkeep незмінні козирі — щелеповідсильна краса, неймовірної краси музика та непервершена шутерна механіка. Скільки не промовляй “Destiny 2 досі гівно”, а варто тільки зробити постріл, так відразу потрапляєш у дофамінову мишоловку, бо всі вогнепалки, луки та мечі дриґаються і звучать так, що тобі хочеться пускати їх у дію знову й знову. І не важливо, граємо ми в змагальний мультиплеєр, чистимо локацію чи колективно страждаємо в рейдах, відчуття від стрільби скрізь приносить те ж саме чисте задоволення.
Втім, не варто думати, що Destiny 2: Shadowkeep обмежується лише кампанією та страйками. Насправді розробники дали нам платформу, яку стабільно наповнюватимуть контентом упродовж всього року. Скажімо, зараз доповнення містить полювання на кошмари (елітних босів), сезонний режим Vex Offensive та новий рейд, про який я обов’язково напишу/покажу його вам вже після проходження.
А от що стосується безпосередньо New Light, то гра тільки примножує всі здобутки Forsaken. Отепер, на третій рік після релізу, Destiny 2 нарешті стала собою. Саме таким сиквел мав би бути в мить своєї появи… втім, краще пізно, ніж ніколи.
Для тих, хто забув, нагадуємо, що Destiny 2 уже кілька місяців як позбулася основних своїх проблем — куцого ендґейму та однакового луту. Кожна зброя має набір випадкових перків, котрі помітно впливають на її ефективність. За рахунок цього тепер дійсно варто витратити час і зусилля, щоби вибити саме ту підбірку перків, котрі підходять під стиль гри гравця, або вписуються в актуальну мету. Це ж саме стосується й броні з рандомними характеристиками та кількістю слотів під моди певного елементу. А тепер, з появою системи Броня 2.0 у Destiny нарешті можна робити повноцінні білди!
Здобувається це все тепер теж набагато якщо не простіше, то приємніше так точно. Виконуючи тижневі і щоденні завдання в лідерів фракцій, клані чи в торговців можна доволі швидко підняти рівень спорядження і заодно хоча б раз на тиждень відмітитись в кожній активності в грі. Звучить так собі, проте за рахунок різноманітності цих доручень і того, що часто є відносна свобода щодо способу їх виконання, вони дуже органічно вписуються в звичайний ігровий процес. Друзі кличуть в горнило? Тоді по дорозі всі просто набирають завдань в Шакса. Це все виходить дуже просто, органічно і до смішного ефективно, бо виконуючи це все добро можна спокійно здобути купу досвіду, луту та ще й матеріалів для крафту. Все для ефективного ґеймера!
Та окрім перемелювання на фарш натовпів бездумних мобів, можна ще й спробувати свої сили проти інших вартових. Звичайний PvP, як і раніше, грається з дивовижною легкістю, та зроблений настільки добре, що навіть затяті противники подібних режимів, як-от наш Олег Куліков, залюбки проводять там час. Допомагає цьому ще й Ґамбіт — цікава суміш з PvP та PvE, де вам потрібно першими викликати боса та перемогти його, при цьому періодично заважаючи противникам зробити те ж саме.
Що ж ми маємо у висновку? Destiny 2: Shadowkeep — приємна надбудова, яка ще й половини запланованого контенту не засвітила, а от New Light — це дійсно друге дихання, нове і значно світліше майбутнє Destiny. Гра як ніколи жива та однозначно заслуговує того, щоб хоча би спробувати з нею познайомитись, а зважаючи на дуже вдале рішення з переходом в Steam та безкоштовною моделлю розповсюдження на неї чекає хороша доля.
P.S. Якщо ви все ж захочете пограти в Destiny 2 запрошуємо вас до нашого затишного клану “Серфери Чумацького Шляху”! Там на вас чекає купа людей, котрі залюбки допоможуть зробити перші, та не тільки, кроки в грі та де можна легко знайти компанію на будь-які активності. (сервер клану в Discord)
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!